søndag 20. desember 2009

Nå er det ikke lenge til.....

Tenk at det er alt 4.søndag i advent, det gikk veldig fort fra vi tente det første lyset til nå.


Tenn lys!
Nå stråler alle fire lys for ham
som elsker alt som lever,
hver løve og hvert lam.
Tenn lys for himmelkongen som
gjeterflokken så.
Nå møtes jord og himmel
i barnet langt på strå



I dag har vi pyntet juletreet, tenkte jeg skulle vise mer i morgen, men her er en bitte liten smakebit




Jeg har begynt å pakke inn julegavene, men er ikke ferdig (tar resten i morgen). Jeg bruker for det meste gråpapir, men noen har fått en annen variant. I år har jeg pyntet noen pakkene men servietter det syntes jeg var litt fint. Har fått levert noen i dag, så blir resten levert i morgen.
Ha en fin søndagskveld!
Kos&Klem

1 kommentar:

  1. Likte ideen din med servietter på pakkene!Genialt! Så kjempe fine ut, der alle pakkene lå linet opp:)
    Gleder meg til å se sluttresultatet av juletreet ditt! Spennende:)

    Ha en superduper kveld!

    Hugs.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails