onsdag 16. desember 2009

Engler daler ned i skjul....

Jeg har en engel
som følger meg
Jeg har en engel som
følger meg hver dag.
Om jeg sitter eller står
om jeg løper eller går
jeg har en engel som følger meg
Jeg er trygg både dag og natt
jeg er trygg både dag og natt
en engel går ved min side
jeg er trygg både dag og natt
Denne flotte (det syntes iverfall jeg) engelen står til pynt hele året. Har kjøpt den på nille av alle ting *smiler*.

Da vi hadde familie-dag på søndag hadde vi pakkeleken, farmor pakker inn, vi får.
Storesøster fikk disse søte glass-englene. Nå står de til pynt på adventstaken.

I dag har jeg fått sendt julekortene som skulle sendes, så nå er det bare å få levert de som skal leveres. Skal være glad når alle er levert.
Takk for kommentarer om mammas julekjøkken, skal overlevere kommentarene:)

Ha en fin onsdag!

Kos&Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails