søndag 27. desember 2009

Julen 2009

HVIT JUL!!
Da er det alt blitt 3. juledag, skal si det gikk fort. Det ble litt stille herfra, tiden har ikke strekt til. Nå begynner det å roe seg, ikke flere familie selskaper på ei stund nå.


Har hatt ei fantastisk HVIT jul med familien med masse god mat. Fikk alt jeg ønsket meg og litt til, så jeg er veldig fornøyd:)

Nå blir det noen late dager som skal nytes, begynner å jobbe 11.januar. Etter ett år med permisjon skal det bli rart.


Julefrokost med venner


*****


Julegavene (noen få)


Den største julegaven og det som stod høyest på ønskelista fikk jeg av min kjære mann, TUSEN TAKK! Min egen symaskin. Jeg har nesten aldri tatt i en symaskin før så dette kan jo bli spennende. Jeg har mange ting jeg har lyst til å sy, men først må jeg øve å sy en rett søm *smiler*

Ønsker alle en fin søndagskveld!

Kos&Klem

2 kommentarer:

  1. Så gøy med symaskin!! Kjenner jeg også kunne ha hatt en slik en. Det ser jo så gøy ut hos andre bloggere når de lager ting...

    Får se når vaskerommet vårt blir ferdig om jeg kan lage en sykrok...

    Gleder meg til å se bilder av det du lager, eller den rette sømmen din *ler*

    Klem Annette

    SvarSlett
  2. Å så heldig du er som har fått symaskin. Jeg ønsker meg også en. Det får stå på ønskelisten til bursdagen min. Grattis med ny maskin. Kommer innom for å se resultater av hva gaven har ført med seg;)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails