lørdag 2. januar 2010

Lys i mørke

Nyttårsaften med feiret med 11 voksne og 9 barn, veldig koselig. Vi hadde (sørlands)hummer og reker, kanskje ikke helt tradisjonell nyttårsmiddag, men det smakte veldig godt.

Julen er i 'huset' enda og den blir noen dager til. Skal ha to bursdagsselskaper for Lillesøster som alt er blitt 1år. Så da kan julen stå til de er ferdige.


En ny hjerteranke er kjøpt istedenfor en visen svibel. Deilig med noen nye planter.
Lysene er tent i stua, kake i ovnen og fyr i peisen. Kan det bli bedre?

Har kjøpt noen nye rammer, meningen er å ha Storesøster og Lillesøster i de, men jeg har ikke fått fremkalt de enda. Tenkte jeg skulle bruke de jeg hadde på julekortet.


Ønsker alle en riktig god lørdagskveld og takk for alle kommentarene jeg fikk på forige innlegg, kjempe koselig.

Kos&Klem

2 kommentarer:

  1. Kjempe fin hylle!!!! Kjempe gøy med nye ting og blomster etter jul.... Skiltet var utrolig nydelig!!

    Fortsatt god helg!

    Klem Annette

    SvarSlett
  2. For et herlig tablå du har skapt med hyllen/i hyllen!! Masse sukkertøy for øyet:) Det liker jeg!! Bokstavene, rammene, skiltet, lysene utgjør en helt herlig stemning!! Vakkert:)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails