torsdag 7. januar 2010

Arvesølv

Skulle ønske jeg kunne si at dette er arvet, men da lyver jeg. De to skjeene som er like er kjøpt i en blomsterbutikk (ønsker flere), den andre skjeen fikk vi til bryllupet og smørbrødklypen er kjøpt på loppemarked i sommer.
Jeg håper at jeg kan arve noe sølv av noen etterhvert. Det er utrolig fint å ha t pynt.
Jeg har satt de i et syltetøyglass og pyntet med en hjertesnor. Egentlig ville jeg ha en blonde med knapper, men det har jeg ikke funnet enda. Så da får det stå slik inntil videre *smiler*
I kveld skal jeg på 'julebord' med jobb, slik er det å stå i butikk da orker vi ikke i desember.
Har fått kjøpt noe billig stoff, så nå må jeg snart ta frem symaskinen igjen, gleder meg.
Ønsker alle en riktig fin torsdag!

Kos&Klem

1 kommentar:

  1. Koselig med sølv til pynt, uansett om ikke alt er like gammelt!!
    Ha en fin dag og kos deg med jobben!
    Klem Annette

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails