onsdag 20. januar 2010

Jeg tar utfordringen! Min såpedispenser

Hvordan ser din såpe dispenser - såpeskål ut?

Mel: Bjørnen Sover
Vaske hender mine venner,
skrubb med vann og såpe.
Vekk med alt det slemme,
tommel ikke glemme.
Før vi spiser når vi griser og
har vært på do.

Kanskje ikke den mest spennende på markedet. Tenkte just på at jeg hadde lyst på en såpe dispenser. Må bare finne den rette.....jakten er i gang!
Jeg prøver å bytte de ut etter en stund. Det er jo gøy med noe nytt på badet også.

Storesøster har sin egen såpe dispenser. Skikkelig gøy for en 3-åring å vaske hendene med en prinsesse såpe. Så lukter den så godt av jordbær.
Ønsker alle en fin onsdagskveld! Tusen takk for koselige kommentarer.
Kos&Klem

1 kommentar:

  1. Synes det var en kjempefin dispenser! Min er helt hvit og gjør seg ikke på blogg så hopper over den utfordringa jeg... Vi bruker også den sangen her når hendene skal vaskes, stor stas...
    Ha ei god natt...
    Klem Annette

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails