fredag 2. desember 2011

Mannfolk på IKEA

Det er ikke ofte mannfolk sier at de skal ha en kveldstur på IKEA,
eller hva?
Men igår hadde jeg en mann som sa det.
O'LYKKE tenkte jeg, jeg hadde endel jeg ville ha,
men fikk streng beskjed om å ikke ta helt av *smil*

Lista ble derfor kort.
Bildelister, rammer, lys og pepperkakedeig,
og sammelig fikk jeg alt sammen.
Han hadde også kjøpt litt andre små ting, bl.a.
sofabord til kjellerstua,
 det var sofabord som stod på lista hans.


Bildelisten ble hengt opp i kveld og jeg er strålende fornøyd,
nå mangler det bare noen bilder til å ha i rammene.
Putene er kjøpt på H&M Home i Oslo.
Jente tur til Oslo er ikke feil,
det gikk i shopping, god mat og avslapping,
og ikke minst 2 netter på hotell.
Det tenger to 'slitne' tobarnsmødre innimellom *smil*


Lyslenka er kjøpt på Indiska i fjord.
Den gir et stemningsfullt lys.
Noen svibler er også kommet i hus.


Nå er det endelig helg etter ei litt hektisk uke på jobb.
I morgen skal Storesøster på juleverksted hos ei venninne,
jeg og Lillesøster skal prøve å få kjøpt noen julegaver.


Litt julepynt har også sneket seg inn, jeg håper jeg får pyntet litt mer
i løpe av helga, gleder meg som mange andre til å få et julehjem *smil*

Beste kvelden i uke er NÅ!
God helg

Klem fra
Jorunn

2 kommentarer:

  1. Hei.

    Så grei mann du har. Min gråter bare han hører navnet.

    Elsker bildelister og dette ser veldig fint ut. Greit å kunne bytte etter humør og årstid.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  2. Wow:-) Flink han er! Så bra det ble!!! Og putene gled jo rett inn på benken;-) Lykke til med julegaveshopping, skal prøve å ordne litt her også..Ha en fin helg:-) Klems Rebekka

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails