tirsdag 27. desember 2011

Enkel bordpynt

1.juledag hadde vi middagsgjester,
vi serverte Ribbe, noe Husbonden har skikkelig 'teken' på.


Bordet ble enkelt pyntet med lerkegreiner,
lysene er fra Husbonden sin bursdag,
 det tar jo litt lang tid å brenne ned så store lys,
så de vil vel være å se på nyttårsbordet også *smil*
Lette byen rundt etter noen fine juleservietter, men syntes ingen var fine,
så jeg brukte noen fra i fjor.


Julestjernen var jeg så heldig å få i vertinnegave på julaften,
Tusen takk R!


I ettermiddag har meg og Storesøster vært på IKEA.
Hun ville være i Småland så jeg gikk 1time alene,
litt stusslig kanskje.
Jeg fikk kjøpt stettglass til nyttårsaften (som vi skal feire her),
slike glass har jeg savnet nå i jula.

Jul i stua!

Ønsker alle en forsatt fin Romjul!

Klem fra
Jorunn

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails