mandag 12. desember 2011

JUL i mitt hus...

...bilderas!!
Her er noen smakebiter på hvordan jeg har pyntet til JUL,
mer kommer siden


Svibler i GG lattekoppene - Perfekt!
Peppernøtter & Nøtter på Norgeglass.


Har hatt perledilla i heimen.
JUL-skilt fra KID,
Kremmerhuset skulle vært fylt med granbar,
men så langt er jeg ikke kommet.
Storesøsters barnehagepynt.


Julekuler i juletrekasse.
Fluesopper har eksplodert i heimen *smil*
Elsker de røde kulestakene fra brukten.
Og endelig har jeg lærkegreiner.


Mammas messinglysestake har blitt hvit og
fått julesløyfer på - ble det for masse??


I ganga er det også blitt jul.
Julenisser fra KID
DIY- juletags hengt på en kleshenger (tekst GOD JUL).
Zinkhus
Julepyntet glasskrukke med lys.

I morgen er det Lucia dagen,
da blir det tog og lussekatter i barnehagen.

Ønsker alle en fantastisk fin ny uke.
Nå er det ikke lenge igjen til JUL!!!

Klem fra
Jorunn

4 kommentarer:

  1. Så fint du har pyntet!:D Skikkelig rødt og julete:) Synes ikke det ble for mye med båndene rundt lysestaken:) Synes det var fint jeg:) Masse herligheter og hvile øynene på her inne hos deg:)

    KlemKlem

    SvarSlett
  2. Herlig julestemninig hos dere ♥
    Kos med litt rødt og litt barnelaget;)
    Her er det ikke så mye pynt enda, er så glad i all naturen som er tatt inn... men ungene etterlyser nisser, så de må vel komme frem de og;)

    Ha en fin fin kveld!

    Klem Line

    SvarSlett
  3. Så fint du har pyntet! skikkelig julestemning!
    her har vi nettopp malt taket i stuen, nå er vi endelig ferdig, så da kan jeg også få litt julestemning i hus etter hvert...

    ønsker deg en fin kveld!
    klem

    SvarSlett
  4. Så herlig julestemning her hos deg:) Mange fine detaljer og koselig pynt, liker de små, røde innslagene:) Ha en fin dag!!
    Klem

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails