torsdag 13. januar 2011

Utfordring...

I dag fikk jeg en utfordring av Mona Chrstins side.
Jeg skal fortelle dere følgende:

4 tv-program jeg ser på
4 ting jeg har gjort i dag
4 ting på min ønskeliste
4 ting jeg liker dårlig

(bilde er fra den nye kjøkkenhylla, kommer flere bilder senere)

Here we go.

4 tv-program jeg ser på:

*Grey's Anatomy
*Hotel Cæsar
*Helstrøm rydder opp
*Barne-TV:)
4 ting jeg har gjort i dag:

*Shoppet litt tøy (bare litt)
*vært på jobb
*Spist middag
*Lagt mine to søte barn
4 ting på min ønskeliste:

*Ny sofa
*nytt kjøkken
*Ny seng (ligger på madrasser foreløpig)
*Ny garderobe med masse nytt fint tøy:)
4 ting jeg liker dårlig:

*Glatte veier
*Snøkaos
*Vaske badet (er kanskje ikke alene om det?)
*Sure kunder på jobb
Jeg sender utfordringen videre til disse skjønningene:






Håper alle har hatt en fin dag!
Klem fra Jorunn

1 kommentar:

  1. Hello Frøken :)
    Flott du tenkte på meg med denne utfordringen,men jeg pleier ikke å ta imot utfordringer, så takker pent nei :)

    Men takk igjen :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails