fredag 21. januar 2011

Påske året rundt

Har funnet det nydeligste påskeegg fra GreenGate.
Jeg kan jo ikke gjemme det til påske, jeg må jo bare ha det framme.
Så får bare folk syntes jeg er gal *smil*


En lattekopp fra GG med en ildtopp passer fint til påskeegget.
Nå pryder det kjøkkenvinduet.
Fikk kjøpt 3 grønne planter til 100,- på Mester Grønn.
Fint med litt blomster til helgen (og ellers)


Ønsker alle søtinger en riktig god helg.
Jeg har fri helg så her skal det koses.

Tusen takk for alle gode ord dere legger igjen, koselig å vite at noen leser bloggen min.
Selv om noen syntes at det å blogger er en rar hobby og noen kan ikke helt skjønne at jeg bruker tid på det. 
Men jeg koser meg med det og det er vel det viktigste.
Så takk for at akkurat du leser bloggen min!!

Helgekos fra Jorunn

5 kommentarer:

  1. Ååå for et herlig Egg♥ Må nok skaffe meg et slikt til påske!
    Ønsker deg en fin helg!
    Klem!

    SvarSlett
  2. Slike fine egg kan man vel pynte med hele året... Fint var det jafall!!!
    Blir nok bare inne helg her, feber på storebror enda, kjipe greier med de syke ungane...
    Kos deg med fri!!!!
    Klem Annette

    SvarSlett
  3. Så fint du har det hjemme! Likte veldig godt kjøkkenhyllene dine. Med GreenGate i. :) Ha en god helg videre!

    SvarSlett
  4. Nyydelige påskeegg;)) De kan du pynte med hele året!!

    Ha en nydelig søndag ♥

    Klem fra JAnne

    SvarSlett
  5. This is beautiful bog,very,very nice photos and more inspiration!!!Michaela

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails