mandag 24. januar 2011

Små grep..

Badet i 1.etg. brukes (akkurat nå) som hovedbad.
Vi har dusj i kjelleren så vi må ned der å dusje og opp i 1.etg å kle og stelle oss.
Det er ikke så lenge siden dette badet ble pusset opp med ny farge og nye fliser på gulv.
Så det får funke noen år til.
Baderomsinredningen er ikke wow, men helt grei.


For å gjøre det litt mer Meg så klippet jeg et TILDA ark og festet inne i hyllene.
Ble med en gang litt bedre:)
Tenker å få kjøpt noen nye knotter, de som er der nå er ikke helt Meg.


Her har vannkoppene kommet i hus,
Storesøster er første mann ut, så i dag skal vi bare kose oss.

Ønsker alle en nydelig dag!
Klem fra Jorunn

4 kommentarer:

  1. så dekorativt og smart det var!! Ble kjempefint ;)

    Kjipt med vannkopper, men godt å være ferdig med det ♥

    ha en god dag!

    Klem Janne

    SvarSlett
  2. Lite som skal til for å pynte det opp litt og få det mer til ditt eget!!! Kjempe smart!!
    Kos dere hjemme, blir vel noen dager til tenker jeg!
    Klem Annette

    SvarSlett
  3. Så søtt det ble med litt farge inni, smart og kreativt! Lykke til med vannkoppene, vi hadde det i høst på alle tre ungene. Lite tips: Kjøp hvitvask på apoteket, spray en liten dæsj på hver kopp om kvelden, lindrer veldig på kløingen;)

    Hilsen Høstmamma

    SvarSlett
  4. Så flott! Vi har en særdeles laber badeinnredning selv. Ingen dum ide det du har gjort. Kanskje må jeg herme litt:)
    Klem Julie

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails