onsdag 19. januar 2011

Åpen kjøkkenhyller

Da vi bygget på huset måtte vi fjerne et kjøkkenvindu.
Noe som resulterte i et åpent felt i kjøkken innredningen.
Husbonden gipset og malte det så det ble et stort hvit felt.
Der har jeg valgt å ha to kjøkkenhyller (noe som var planlagt lenge før huset stod ferdig *smil*)


Jeg har lenge tenkt på hva som skal stå på hyllene og jeg er nesten i mål.
Øverste hylle er ikke helt ferdig, det mangler liksom noe.
Har du noe idé, gi meg et hint.
Idèen med pinnen mellom hylleknektene har jeg 'stjelt' av Kjerstislykke .
Da jeg fant den perfekte pinnen i skogen for lenge siden boblet jeg over av lykke.
Turkammeratene trodde det hadde 'tørna' for meg,
men her kan dere se hva jeg skulle bruke den til.*smil*


Eggeglassene og salt og pepper bøssene fikk jeg av gode venninner til jul
(Noen som vet hva jeg liker, tusen takk)
Mine første Pukka te lå også under juletreet og var fra mine to søte små, lurer på hvem som har kjøpt de?
En med Love og en med Harmonise, nydelige begge to.


Har vært hjemme med sykt barn hele uken,
stakkars liten, men det ser ut  til at hun er på bedringens vei.

Jeg ønsker alle nye følgere velkommen til meg, koselig at du fant veien.
Tusen takk for alle gode ord dere legger igjen.

Ønsker alle en fantastisk fin dag!
Klem fra Jorunn

6 kommentarer:

  1. Så fint det ble:) en grønn plante (eføy eller hjerteranke), kurver i fletta pil og mer GG ville jeg hatt på hylla!!! Ønsker deg en super kveld!!
    Klem Jeanette

    SvarSlett
  2. Det er SÅ fint med slike åpne hyller på kjøkken♥
    Skulle ønske jeg fant det ut før, slik at vi kunne spart litt veggplass til det;))
    Koselig med folk som vet hva man liker! Herlige ting:) Ha en fantastisk torsdag, klem♥

    SvarSlett
  3. Gratulerer med dei etterlengta kjøkkenhyllene:) Masse godis for auget på dei hyllene der!
    Ha ein fin kveld!
    Klem:)

    SvarSlett
  4. Blei kjempe fint dette!!! Gleder meg til å komme på besøk å se mer!!!
    Tenker nok vi treffes i helga...
    Klem Annette

    SvarSlett
  5. så mye fint du har!! jeg synes ikke den øverste hyllen manglet noen ting jeg, var så nydelig atte! :)

    og for en lys og deilig gang du har fått!
    *ønske ønske ønskee*

    Ønsker deg ei god helg!

    Klem M

    SvarSlett
  6. Syns det ble fint jeg! :) Jeg leter også etter lignende hyller i sort. Syns det blir dekorativt med fine fargerike ting på hyllene :)
    En idé på øverste hylla som du nevner, kan jo være flere norgesglass med f.eks. pasta, frokostblanding, sukker o.l. oppi :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails