lørdag 21. november 2009

Norgesglass



Norgesglass kan man bruke til mye. Jeg bruker det til lys, sløyfebånd, sandkakeformer, i mørke stunder tenner jeg telys i dem. Jeg syntes det er veldig fint å pynte glasset med en liten sløyfe. Man kan jo ha ørepinner, bommulsdotter, hårspenner, sysaker, perler, oppvaskmaskintabletter ja hva er det ikke man kan ha oppi et Norgesglass?















Blir kjempe glad hver gang noen har lagt igjen en liten hilsen, gøy å se at noen er inne å titter på min lille blogg. Jeg må jo innrømme at jeg blir jo litt nyskjerrig på hvem det er som er inne å
titter, så det er kjempe koselig med en liten hilsen:-)
Klem

1 kommentar:

  1. Hei du:) Så gøy at du likte stempelet. Jeg lånte det av min søster, men jeg er ganske sikker på at hun kjøpte det på Kreativ, Kvadrat (Sandnes) Jeg kan tenke meg de finnes i butikker som selger panduro-produkter..

    Genialt å bruke norgesglass til oppbevaring av lys og diverse.. her hos meg brukes de bl.a. som lyslykter.

    Ha en fortsatt trivelig kveld:)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails