torsdag 26. november 2009

Juleforbredelser

Først må jeg si 1000 takk for fine komentarer i forige innlegg.
Det varmer i hjerte!
I går prøvde jeg å være litt kreativ.
Ideen fikk jeg av Hulda i Husfruas Memoarer
(en fantastisk blogg)
Noen tags, litt papir med skrift og hyssing....en,to,tre
så har du en anderledes julepynt.
Skriften har jeg skrevet med hjelp av en sjablon.

Jeg kjøpte meg et pepperkakehus igår når jeg var å handlet.


Har alldri satt i sammen det før, så jeg er litt spent om jeg får det til. Storesøster syntes dette var veldig spennende og hun ville lage det med en gang. Jeg syntes jo det var noe tidlig, men
å tid er dette vanlig å gjøre?
Har du tips til pynt blir jeg veldig glad. Jeg har litt lyst å få til noe annet enn nonstop og seigmenn.
Nå skal jeg pakke inn de siste pakkene i kalenderen, ble veldig fornøyd i år også:-) gleder meg til å vise den*fnis*
Ha en fin torsdag!
Klem

1 kommentar:

  1. Så vanvittig fin julepynt du har skapt!Veldig kreativt, kleshengeren var nydlig! Hvordan pynte pepperkakehus..hmm.. Jeg pyntet med sånne marengs i lysrosa og hvit ifjord, ble et pastell pepperkakehus*ler* Lakrissmører til takrenner.. Kokosstrø..Tja.. Vanskelig å ikke spise pepperkakehuset synes jeg, er jo alt for fristende der det står å lukter namnam!! Lykke til uansett, blir sikkert knall:)
    Gleder meg til bildene kommer!
    Ha en fin torsdag videre:)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails