fredag 13. november 2009

En liten vennegave

Hva med å gi gode venner en liten gave?
Enkelt og billig, men utrolig fin gave.
Jeg hadde ivertfall blitt kjempe glad hadde jeg fått en.
Jeg har laget mine bilder på jobb (selfølgelig), men det kan du
gjøre hjemme også. Lim på bilde bruk dobbelsidetape som er til bilder så slipper du lim sølet. Så har du forandret en kjedelig fyrstikk eske til et fantastisk "smykke".
Har laget mange, kanskje for mange:-) Har gitt vekk noen så har jeg noen selv.
Jeg skal lage flere som jeg skal bruke til små julegaver.
Disse er fine bare til pynt i et stilleben eller som bruksting i disse starinlys og peis dager.
Jeg blir glad bare av å se på de.
1000 takk
for komentarer i innleggene mine.
Kjempe koselig. Har ikke helt funnet ut hvordan
jeg gir tilbakemelding når noen gir meg en komentar,
så jeg har noe å lære enda :-)
Klem:-)



















1 kommentar:

  1. Kjempesøte ekser. Det er lett å lage for mange av dem der, de er som skikkelig godteri, må bare ha det og må bare ha mer.=))
    God helg.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails