fredag 27. november 2009

God helg!

Måtte bare inn å ønske alle en riktig god helg, eller kanskje vi skal si riktig god pynte helg. Det er vel sikkert flere enn meg som skal pynte litt ekstra denne helga. Jeg skal jobbe imorgen og på klasse fest (10år siden vi gikk ut av ungdomskolen) på kvelden, så for min del skal jeg pynte på søndag. Gleder meg !!

Var en tur ibyen idag, skal si jeg var effektiv. Nå har jeg bare 4 gaver igjen:-)

Jeg har sett etter hvite små bokstaver lenge og alle de plassene jeg har vært er de utsolgte, men i dag fant jeg de JIPPI. I kveld skal jeg ned å ta et skippertak på jobb.

God helg!

Klem

1 kommentar:

  1. Flotte bokstaver ja!! ønsker meg... Har fått pyntet litt i dag eller så er stjerna klar til å henges opp på søndag. Adventsstaken mangler siste finish så det må bli ferdig i morra kveld. God helg og kos deg på jobb. Er vel endel å gjøre der nå!!
    Klem fra Annette

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails