tirsdag 12. juni 2012

Sommerfest hos Kremmerhuset

Tirsdag, onsdag og torsdag har Kremmerhuset
sommerfest med 25% avslag på hele butikken (også nettbutikken)
Jeg kunne ikke holde meg, og
fikk en godbit med meg hjem.
Jeg kjøpte Khalid skjellampe (stor)
Skjellene er i fargen creme og bambusring på toppen.
Ønsker du lyspære i den kjøper du bare en ledning med lyspæresokkel på for eksempel  hos Clas Olson, og vips så har du en lekker lampe!
Siden vi ikke har lyspunkt akkurat der jeg hang den, ble det uten lys.
Hullet til opphenget var i taket fra før,
så nå fikk jeg skjult det også, selvom det ble litt skeivt *smil*
Jeg er veldig fornøyd.
Besøk Kremmerhuset du også og
gjør et sommerkupp!

Ønsker alle en fin tirsdagskveld,
og tusen takk for alle koselige ord dere legger igjen,
jeg har vært utrolig dårlig til å gi noe tilbake...skjerpings.

Klem fra
Jorunn

3 kommentarer:

  1. Så lekker!! Må kanskje en bytur i morra formiddag og kikke... Har ikke vært innom Kremmerhuset enda, rakk det ikke sist jeg var i byen. Kanskje jeg kan gjøre et liite kupp så det kan bli noe nytt å blogge om. Blir tatt så lite bilder her at det liksom ikke er noe å legge ut, skjerpings på meg her... Vil jo så gjerne...
    Ha en fin kveld!
    Klem Annette

    SvarSlett
  2. Så stilig denne var!
    Jeg skal faktisk på Kremmerhuset imorra, og etter tipset ditt gleder jeg meg enda mere:)
    Tøffe bilder d viser!
    Ha en flott dag imorra;)
    Klem

    SvarSlett
  3. Så fin "lampe" du fann på Kremmerhuset!!
    Er ikkje så nøye med lys i den no om sommeren, men kanskje til høsten..?!? :o)
    Tru om eg må ta meg ein kjapp tur innom Kremmerhuset, eg og i dag...
    Problemet er at det er så maaaaaaange fristelser...

    Fin dag til deg!
    klem ib

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails