fredag 8. juni 2012

En liten titt på Storesøster sitt rom

Jeg skulle nok ha ventet med å ta bilder av rommet til
dagslyset kom, men det er ikke alltid like ryddig her,
noen som kjenner seg igjen?
Men en ting er sikkert Storesøster liker å ha det ryddig på rommet,
noe som vi fikk erfare da hun hadde bursdag,
hun gråt sine store tårer da alle gjestene ville leke på rommet,
og de rotet jo *smil*
Endelig har mor fått malt skrivepulten som Svigerfar har laget,
og det ble litt av en forandring, fra og være mørkebrun til hvit og skinnende.
Ny seng har hun også fått, valget falt på Hemnes fra Ikea,
greit å ha når hun skal ha overnattingsgjester og så har
den romslige skuffer til oppbevaring av leker.
Lekehus har hun ønsket seg lenge, så det fikk hun da hun hadde vært på
tannlegebesøk tidligere i år. Det er så som så med møbler, men
det begynner å komme seg, men sykt dyrt det er med de møblene som hører til,
så vi har kjøpt noe fra Playmo også.
Bamsene hadde jeg da jeg var liten.

Litt detaljer fra rommet
*Sparebøsse fra Bruka, kunne nesten hatt den i stua *smil*
*Rosen fikk hun på rosesermonien i går i barnehagen.
*En knagg som rommer smykker, veske og speil.
*Ny strandveske fikk hun til bursdagen, hun elsker vesker.
*Like knotter på skrivepult, seng og skapdører, det gir en helhet i rommet.
***
Overnattings besøket i barnehagen gikk kjempe fint,
hun sov hele natten og var veldig fornøyd
da jeg var oppe med nistepakka, men det var godt å klemme litt på
mamma før jeg gikk på jobb *smil*

Ja, så var det helg igjen.
i morgen skal vi på årets første loppemarked,
håper på en skatt eller to.
Storesøster gleder seg veldig og det gjør mor også *smil*

Ønsker alle en fantastisk fin helg.

Klem fra
Jorunn

2 kommentarer:

  1. Så flott jenterom :)
    Knottene var veldig søte!
    Strandvesken minner meg om da jeg var liten...tror vi hadde noe ganske lignende ;)
    Lykke til på loppis!
    Fin helg til deg!
    Klem

    SvarSlett
  2. Kjempefint rom hun har:) Hadde også et sånnt dukkehus da jeg var lita..eller det var storesøster sitt, men jeg fikk låne;) Lykke til på loppis! :D

    God helg:)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails