tirsdag 26. juni 2012

Kremmerhus-bloggen 1år

I anledningen 1-års dagen til
Kremmerhus-bloggen inviterer de DEG til å
vise en collage med produktbilder du finner i nettbutikken (link)
til en verdi av 2500,-
De trekker tre heldige vinnere som hver får ønskecollagen sin
levert hjem til seg.
Flott ikke sant?

Jeg elsker jo Kremmerhuset så jeg må jo prøve lykken.
Så her er min collage.

Trekasse Sandra hvit 149,-
Skrivebordslampe 499,-
Sabina smykkestativ 299,-
Ugle putetrekk 129,-
Skjærefjøl porselen liten 99,-
Skjærefjøl porselen stor 199,-
Sukker boks Wu&Wu Cotton Candy 129,-
Kaffe boks Wu&Wu Cotton Candy 129,-
Skilt LOVE sink 79,-
Dørstopper No.2 99,-
Skilt Foccacia 49,-
Serviett ekorn 35,-
Serviett traktor rosa 35,-
Blomsterpotte No.155 liten 99,-
Oliventre liten 399,-
Skiferhjerte, Velkommen til oss 49,-
Glassvase Jesper hvit stor 39,-
***
Vis ikke jeg vinner
(noe som jeg sikkert ikke gjør *smil*)
Så har jeg snart bursdag, så kanskje
noen får tips til hva de kan kjøpe til meg *SMIL*

Ønsker alle en fin kveld

Klem fra
Jorunn

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails