fredag 23. mars 2012

Gult er kult!

Da var det alt gått en uke...
Formen har ikke vært på topp denne uken.
Natt til tirsdag fikk jeg kraftig øreverk,
noe som resulterte i hull på trommehinna.


Har vært hos legen, men legen sa at siden det var
gått hål så måtte det lege seg selv.
Så nå er jeg veldig tunghørt på det ene øret og
har en veldig høy tinnitus(?) noe som er veldig slitsomt.
Er lei av å si "hæ" eller "hva sa du nå" *smil*

 

Men over til 'overskriften' Gult er kult.
Det nærmer seg Påske og da er det gult som teller,
ivertfall litt.
Vi 'feirer' Påska på hytta så da blir det minimalt med pynt hjemme.


Men mine nydelige Påskeegg fra GreenGate måtte komme fram fra skapet.
Jeg sparte noen fjær fra Storesøster sin fastelavnsris, fin enkel pynt.
 Den gule vasen er fra SøstreneGrene, den kommer nok til å stå framme etter påske også.
KEEP CLAM and CARRY ON har jeg 'laget' på jobb:)
Nelliker er jo favoritt blomstene mine og disse har stått 3uker og er like fine.



Det har vært noen fantastiske fine vårdager her i sør denne uken.
Så håper det holder seg slik til Påske.
I dag så jeg til og med folk som gikk i singlet og shorts i byen,
men det så noe kaldt ut.
Håper sola skinner på deg også!!


Da ønsker jeg alle en riktig god helg!

Klem fra
tunghørte
Jorunn *smil*

1 kommentar:

  1. Hæ? Hva sa du?? Hihi... Det er ille å ikke høre skikkelig, men masse god bedring herfra iallefall.

    Gult er kult, men kun til påske.

    Klem Mona C

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails