mandag 19. mars 2012

Blomster mandag!

Da var det lenge siden sist.
Så nå måtte jeg bare lage et lite innlegg:)


Selvom det har vært stille herfra har jeg kost meg med å lese bloggene rundt forbi.
Av og til er det også godt, fylle sjela med masse inspirasjon fra dere der ute.
Det er jo heller ikke det beste fotolyset når jeg kommer hjem fra jobb,
men det begynner å bli lysere og det er deilig *smil*

Forige helg var jeg på antikk og samle messa her i Kr.sand,
men det ble ikke noe handel, men alltid gøy å gå å kikke.
Det jeg har kjøpt på brukten for en billig penge selger de der for en stiv pris der *smil*
Fleste parten av de besøkende er 50++,
 har de ikke nok i skapene (tenker jeg),
 men de blar opp tusenlapp på tusenlapp.



Ønsker alle en fin mandagskveld og
ei skikkelig god ny uke!

Jeg er snart tilbake *smil*

Klem fra
Jorunn

2 kommentarer:

  1. Så fine bilder du viser!
    Hva skulle vi gjort uten bruktbuktikker og loppis?? ;)
    Ha en flott uke du også!
    Klem

    SvarSlett
  2. Hi, i read your blog occasionally and i own a similar one and i
    was just curious if you get a lot of spam remarks? If so how do
    you prevent it, any plugin or anything you
    can recommend? I get so much lately it's driving me mad so any assistance is very much appreciated.

    Also visit my blog cash advance online direct lenders
    Also see my web page :: very nice web site

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails