søndag 25. mars 2012

Et 'bom' kjøp!

I dag har vi hatt årets første grilldag i hagen.
Skikkelig sommerfølelse var det.
Storesøster ville helst gå i skjørt og singlet, men det ble fort kaldt,
så sommeren er ikke kommet enda, men nydelig vær har vi ivertfall.


På min tur til bruktbutikken kjøpte jeg bl.a. denne skjærefjøla.
Jeg har lenge ønsket meg porselen fjølene, men jeg har aldri fått kjøpt meg noen.
Så planen er å male dette med bengalakk for å se hvordan det vil bli.
Kanskje det vil bli min egen porselenfjøl *smil*


Til Påske går det mye egg på hytta (ellers også),
noe vi har manglet der er eggeglass,
 så jeg gikk til innkjøp av eggeglass fra Søstrene Grene,
men det som viste seg er at eggene i Danmark er mye større enn her.
Så nå jeg satt egget oppi, så det slik ut:


Egget forsvant nedi det store eggeglasset, jeg måtte le litt for meg selv:)
Så nå skal vi få en god latter når vi spiser egg på hytta.

Ønsker alle en fin søndag vider,
noen andre som hadde problemer med å legge barna i kveld?

Fin ny uke til deg

Klem fra
Jorunn

2 kommentarer:

  1. Koselige eggeglass uansett da. Gjør seg bra til pynt! Mulig L eggene passer bedre, ellers så tror jeg det finnes noen i XL. Tror ungene la seg greit her, var på jobb så jeg slapp unna....
    Klem Annette

    SvarSlett
  2. He he jeg hadde samme problemet med noen eggeglass fra Höganes. Jeg snudde de opp ned, så var det fin plass til egget i den andre enden:D Uansett, det hendte at egget var stort nok, om vi kjøpte egg som var merket med "L". Elers egner de seg vel for årets første hestehov kanskje - søte var de uansett :)

    //Beate

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails