torsdag 13. oktober 2011

Velkommen til jobben min!

Som jeg har nevnt tidligere har vi pusset opp butikken jeg jobber i.
Og resultatet er vi (ivertfall jentene) godt fornøyd med.
Bare se og bedøm selv *smil*
(Bildene er tatt med iPhonen min så kvaliteten er ikke topp)


En nydelig gammel slagbenk har vi fått,
rå lekker kaffemaskin (MÅ jo nesten begynne å drikke kaffe),
gammel kaffeboks til kapslene og
selvfølgelig levende lys
(som skulle selvfølgelig vært tent før bilde ble tatt)


Istedenfor 'schok-selgere' har vi fått gamle bord,
amerika koffert og kurver.
Skikkelig smakfullt etter min mening.


Selve innredningen er kjøkkenskaper fra IKEA,
nye hyller og bildelister også kommet opp på veggen.


Elsker disse gamle koffertene, skulle gjerne ha tatt
de med meg hjem *smil*
Jeg kunne igrunn tatt med hele butikken hjem.


Velkommen til en hyggelig handel!

Tusen takk til sjefene våre som har gjort en fantastisk jobb.
Elsker den 'nye' butikken!

Ønsker alle en fin torsdagskveld,
snart helg igjen!

Klem fra
Jorunn

1 kommentar:

  1. Så fin benk og kofferter:) gøy med litt forandring ja! Go helg

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails