onsdag 12. oktober 2011

Under Barne-TV

 Mens jentene så på Barne-TV igår gikk meg og Husbonden
i gang med å henge tapet i gangen.

Ugly eller hva??

Vi malte trappa i sommer, den høye veggen skulle være en 
kontrastvegg, men det tok sin tid å finne ut hva vil ville ha.
Hadde tenkt å ha den samme tapeten som vi har i stua,
men så fant jeg ut at jeg ville bare male den. 
Men igår kom Husbonden hjem med en tapet
(som han hadde funnet på lageret),
som var veldig fin, så da hang vi den
og resultatet ble slik:


Det ble en skikkelig forandring.
Nå gleder jeg meg bare til å få opp lampa
som jeg kjøpte på IKEA i januar.
Må bare få eletrikeren til å lage et punkt i taket.


Det er litt uvant å ha noe 'mørkt' i gangen,
men jeg er veldig fornøyd,
og det beste av alt det kostet oss ingenting *smil*
så da kan vi bare male over den vis
vi finner ut at vi ønsker en annen farge.


Ønsker alle en fin onsdagskveld

Klem fra
Jorunn

6 kommentarer:

  1. det avr litt av en forandring!
    ble kjempeflott:)

    SvarSlett
  2. Hei.

    Dette var rålekkert. Må ikke male over. Tenk at maling og tapet gjør så stor forskjell. Nå fikk jeg skikkelig lyst å male trappa vår og. Den er like gul og fæl som deres var. Den gjør meg syk, rett og slett. Noe må gjøres, pronto... Jeg skal vise mannen dette bildet.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  3. Det ble kjempefint! Litt av en forandring:) Synes den mørke kontrast veggen var lekker:D

    SvarSlett
  4. So fint det vart!!☺
    Digga den grå veggen mot det kvite☺☺
    Flinke☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  5. Ble veldig fint - sjarmen ligger ofte i kontrastene;))

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails