mandag 17. oktober 2011

Alle lysene blir tent

I helga hadde vi koselig besøk.
Vi har manko på lamper i stua, men med alle stearinlysene
tent ble det riktig så koselig.


Vi serverte taco, enkelt og greit, 
men det faller vel i smak hos de fleste.


Blomstene ble kjøpt på KIWI,
kunne ikke gå fra disse nydelige blomstene:)
Egentlig veldig greit å selge blomster i matbutikker,
det er enklere å kjøpe en bukett i farta.


Kvelden ble brukt til å planlegge neste års sommerferie til Spania.
Gleder meg allrede:)


I morgen blir alle lysene tent igjen for da skal jeg ha
POMPdeLUX party.
Jeg er egentlig ikke et party menneske,
så dette er mitt første party hjemme,
men jeg gleder meg.


Ønsker alle en riktig fin mandagskveld
og en god ny uke.

Klem&smil fra
Jorunn

2 kommentarer:

  1. Hvor ser det bare hyggeligt ud.
    Ja! nu går vi de kolde dage i møde, så mon ikke vi for brugt et halvt tons stearinlys...
    Ha´en dejlig aften.

    Knus Susi

    SvarSlett
  2. Så koselig. Vennekvelder er absolutt gull. Så er det greit å ha et party vel? Må smi mens jernet er varmt.

    Klem Mona C

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails