mandag 1. august 2011

Furuskap i ny drakt

Tidligere i sommer kjøpte jeg et glass skap på Gjenbruken.
Furu er ikke helt min smak, så jeg måtte frem med malerkosten.


Jeg valgte å ta vekk 'pyntelisten' på toppen.
Når det kom til fargen lånte jeg Husbonden's fargevifte.
Nesten 1000 farger å velge mellom, vanskelig? Ja.


Jeg valgte en lys blå/grønn
Fargekode S0510-B10G,
men denne syntes jeg ble for lys,
så jeg blandet oppi litt av den andre
blå/grønne fargen jeg har malt
diverse ting med.
Og resultatet ble akkurat slik jeg ønsket det:)


Det var noe 'knot' å male, men det ble fint tilslutt.
Knotten er fra Aspegren, fortiden et av favoritt merkene mine.


I dag var det tilbake til hverdagen,
men føler jeg er i feriemodus enda.
Kipt å begynne å jobbe når først sommeren kom til Sørlandet.

Ønsker alle en fin ny uke med eller uten ferie!

Klem fra
Jorunn

6 kommentarer:

  1. God kveld:)

    Knall stili...skikkelig søtt:)

    Ha en fin fin kveld:)
    Klem fra Kari:)

    SvarSlett
  2. Så fint skapet ble! Den fargen var nydelig!! Likte godt knotten også! :)

    Ha en fortsatt god kveld!
    -Mari

    SvarSlett
  3. Nydelig det blei!!!
    ...vakreste fargen du har blandet deg :)

    Klem Ida Susanne

    SvarSlett
  4. Nydeleg farge!!!!:) Så flott det vart, og kjempefint styla:))
    Klem:)

    SvarSlett
  5. Skapet ble lekkert! For ei fin farge:D Er knot å male slike ting..mest pga sprossene..Men det glemmer man fort av når man blir fornøyd med resultatet;)

    SvarSlett
  6. Hei.

    Tenk, et sånt skap hadde jeg før, men det måtte gå siden det ikke passet inn. Jeg kunne jo bare malt det. Det var det med å se potensialet. Ja ja... Det ble iallefall fint hos deg. Pirk, men fint resultat.

    Klem Mona C

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails