tirsdag 30. august 2011

Et nytt prosjekt er ferdig...

...og det er det nye bordet til gangen.
Som sagt tidligere følte jeg at det ble litt tomt i gangen
etter at jeg rappet det bordet som sto der.


For lenge siden kjøpte jeg dette koselig bordet på Brukten,
det har stått i kjelleren inntil nylig.
Det trengte sårt en makeover (mener jeg ivertfall)
Frem med Jorunn's egen farge, og mal i vei.
Og resultater ble slik:


Nydelig dus grønnfarge og knott fra Aspegren,
jeg er super fornøyd *smil*

Vi har hatt en koselig tur til DK,
fikk lurt meg opp på en interiør butikk den ene dagen,
ellers ble det ingen shopping.
Men jeg gjorde et kupp på Føtex, mer om det en annen dag *smil*


Da vi kom hjem lå et brev fra legen til Storesøster, og hun
hadde påvist kikhoste, ringte legen på mandag for å
høre Lillesøsters resultater og sannelig hadde hun også påvist kikhoste.
Så nå er det antibiotikakur på begge, men de er veldig flinke.

Ønsker alle en fin tirsdagskveld,
her venter favoritt serien.

Klem fra
Jorunn

6 kommentarer:

  1. Åh, det var et nydelig bord! Så flott du har gjort det! Virkelig en super makeover. :)

    SvarSlett
  2. Så fint det ble, Jorunn! Du har virkelig fått malt den siste tiden:-)
    Huff, stakkars jentene! Håper de kommer seg fort! God bedring til begge to!
    Klems klems

    SvarSlett
  3. Bordet ble kjempefint! Elsker fargen!

    Ha en fin kveld! Og god bedring til jentene:)

    Klem Ninni

    SvarSlett
  4. kjempeflott bord! Fargen er rett og slett herlig! :D God bedring til de små:)

    SvarSlett
  5. Nydeleg bord i herleg Jorunn- farge:) Masse god bedring til jentene!
    Klem:)

    SvarSlett
  6. Så flott bordet ble etter maling:)

    Hilsen fra
    Bella:)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails