fredag 26. november 2010

Stripete Jul!

Har vist falt for rød stripete produkter.
Synte rødt hører Julen til, så da passer det meg bra.


Stripete innpakkningspapir
Stripete julebånd
Stripete polkagriser
Stripete hette til glasskrukker


Jeg er litt frustrert, finner ikke julepynten min i flyttelasset.
Så da blir det minimalt med julepynt her på hybelen.
Og det ser jo ikke ut til at huset blir ferdig heller.
De lovet det innflyttningsklart til 1.desember, men det kan vi jo bare se lagt etter.
Men et lite håp er det enda, men det er lite.
Så jeg får kose meg med deres julehjem.


Men har funnet en alternativ adventstake, som igrunnen ble veldig flott *smil*
Nye tall måtte jeg kjøpe nye, men det gjør meg ingenting:-)
Så første lyset skal tennes på søndag.
Storesøster skal synge på Gudstjeneste på søndag, så da kommer vel julestemmningen snikende 

Adventskalender gavene er kjøpt inn, men har ikke fått pakket de enda.
Blir litt anderledes i år siden jeg ikke finner kalendertingene som jeg har brukt tidligere.
I morgen skal vi i studio på jobb for å ta julekort bilder, det gleder vi oss til.
Ønsker alle en fin fin adventshelg.
Gleden er stor her i heimen, vi har fått en liten niese/kusine nå ikveld.

Klem fra Jorunn

8 kommentarer:

  1. Disse røde og hvite stripene var virkelig fine! Og herlige til jul! :)

    SvarSlett
  2. Det er sååå nydlig med stripete ;)
    Virkelig lekkert du har gjort det♥
    Mye stripete her også nå i julen ,))
    x-fingrene for at huset blir klart!!
    Nyt av førjulstiden, det er så kooos!!♥
    Klemmer fra meg,
    Anki

    SvarSlett
  3. Lekkert med striper, grattis så mye med det nye tantebarnet.

    SvarSlett
  4. gratulerer med tantebarnet =)
    Polkagriser hører julen til her og. Har en polka gris som jeg har fått av mormor. Den var laget til akkurat det.Og er et flott barndomsminne for meg.

    SvarSlett
  5. Å så kule ting og inspirasjonsbilder. Innmari lekkert med striper og polkagriser...klem

    SvarSlett
  6. Nydelig med striper ;)

    GRATULERER som tante!! Vittig.. jeg hilste jo på ho på butikken igår tidlig ;) Ja ting kan skje fort!!

    Ha en nydelig lørdag ♥

    Vi ses vel på søndag ;)

    SvarSlett
  7. så utrolig dekorativt det var med stripete polkasnop!

    kos deg med førjulstiden!
    klem ellemell

    SvarSlett
  8. Striper er kult! Koselig med rødt og hvitt og du viser fine bilder som alltid ;)

    Gratulerer med den lille niesen ♥

    Nyt adventskosen videre ♥♥♥ Klem fra meg

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails