mandag 1. november 2010

Mitt første møte med...

...Antikk og Samlemesse.

Det har stått gulelapper på lyktestolpene en god stund:
'Antikk og samlemesse i Vågsbygdhallen'
Meg og min søster fant fort ut at vil ville gå å se hva dette egentlig var.


Det var et mekka for samlere og for de som liker antikk.
Noen hakk bedre utvalg enn på et loppemarked, men prisene var mye høyere enn på et loppemarked.


Vi fant en nisse som var priset til 400,- og det var akkurat den samme nissen som står hjemme hos mamma og pappa. Jeg tror nok denne nissen var priset litt høyt:)
Men vi får jo se når mamma tar den frem til jul om det blir slåssing om den *smil*
den er jo verdt 400,-

Det ble ikke den store fangsten, 2 dype tallerkener med en nydelig blå kant
 (som jeg ikke vet hva jeg skal bruke til. Ideer??) og ei 'gammel' sil.
Men utrolig morro å gå rundt å kikke selv om prisene var litt i overkant.
Vi skal der igjen når det kommer en ny messe, det er alt bestemt:)


I går var bloggen min 1år og i den anledning må jeg bare få
takke
alle som er innom å leser hos meg,
til alle som har lagt seg som følger og
til alle som legger igjen en hilsen.
Jeg setter utrolig stor pris på dere alle.
Uten dere hadde det ikke vært det samme:)


I dag har Storesøster hatt sin første dag i ny barnehage (har fått plass på øya)
Det var spennende for både stor og liten.
I morgen venter hennes først tannlegebesøk, kjenner jeg er litt spent på det.

Med lysene tent i stua ønsker jeg alle en fin kveld og ei god ny uke.

Klem fra Jorunn

4 kommentarer:

  1. Hei! Gratulerer med 1-årsdag på bloggen din! Fant deg for ikke lenge siden, syns du har en koselig blogg:) Så trivelig et stemningsbilde i kveld. Ha ei fin uke du og:-)

    Hilsen Høstmamma

    SvarSlett
  2. Så lekre ting du fant deg ;)

    Storeprinsessa skulle også begynt der idag..men har desverre kroppen full av vannkopper.. Men begynner nok i løpet av uka ;)

    Gratulerer med 1 år!!

    Ha en fin kveld ♥

    Klem

    SvarSlett
  3. Hei.

    Gratulerer så mye med 1 års jubileum. Og at du er en "helgeblogg" spiller ingen rolle. Blogg når du føler for det, det er det som er meningen. Men det er alltid hyggelig å høre fra deg.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  4. Gratulerer med ett års blogging!!!!
    Gleder meg masse til neste messe!!!! Kjmepe morro!!!
    Klem Annette

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails