fredag 19. november 2010

Bruktbutikk kupp

Da jeg måtte hente syke lillesøster i barnehagen tidligere i uka, lurte jeg meg inn på bruktbutikken.
Jeg så et fin bord, men kjøpte det ikke.
Tenkte på dette bordet de neste dagene, så når jeg igjen måtte hente syke lillesøster i barnehagen,
lurte jeg meg igjen opp på bruktbutikken.
Bordet var der enda og ropte om å bli med hjem.
Og det trengte ikke be to ganger *smil*


Butikk turen endte med skikkelig punktert dekk, så det ble et litt dyrt bord.
Men veldig fornøyd.
Tenker å bruke bordet på lekerommet/tv stua til jentene.
Skal male det etterhvert.
Bordet hadde en lite søt skuffe, som kan romme fjernkontrollene.


Fant også en kjempe søt lysestake med en engel og en liten bæ.
Dette er jo sikkert julepynt, men tror nok at den skal være i stua hele året.
15,- betalte jeg gledelig for denne herligheten.
Rammen er fra IKEA, teksten har jeg laget på jobb.


Lillesøster er veldig opptatt av hoho (julenisser) fortiden, derfor ble det også kjøpt en julenisse.
Denne fant ho helt selv og nektet å gi den fra seg. Så da måtte den jo være med hjem.
 Og siden har hun drasset på denne overalt.
Kanskje ikke helt min stil, men så lenge hun er fornøyd så er mor fornøyd *smil*
Litt søt var den jo.


Ønsker alle en fantastisk fin fredag og ei god helg,
jeg skal jobbe, men kos blir det uansett.
På søndag er det bursdag for mamma, det gleder jentene seg til.
Fikk kjøpt noen julegaver i dag (og det er ikke de første), rart å begynne så tidlig. Pleier somregel å være i siste liten.

Helgeklem fra Jorunn

4 kommentarer:

  1. Så fint bord du har kjøpt deg, gleder meg til å se når du har malt!

    SvarSlett
  2. Helt perfekt bord for tv stua!! Så utrolig heldig du var! Typisk deg å gå å tenke på ting du ikke har kjøpt, så det var flaks at det var der enda da!!! Søt lysestake og julenisse også!!
    Kos deg på jobb i morra!
    Klem Annette

    SvarSlett
  3. Så fint bord!! Jeg gleder meg til å se det ferdig malt!!

    Jeg fant en nydelig skjenk der ♥ Må bare få kommet igang å malt.. ;)

    Når mannen var å hentet den så han masse annet lekkert å.. så må nok inn igjen imårra!! Vi er jo faste kunder ..hehe ;)

    Ha en nydelig søndag!

    Klem

    SvarSlett
  4. Så fint bord og andre koslege ting du har funne!! Håper julepynten dukker opp igjen:)
    Klem:)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails