mandag 8. mars 2010

Vern om dine favoritter

Hos (storesøster) Fru Ruud er det en liten utfordring.
Vis dine favoritt servietter.
Jeg må si at jeg har mange favoritter, men akkurat nå er det disse fra Åhlèns.
Nå som vi venter/lengter etter Vår så har jeg valgt noen vårlige servietter.
Men den største favorittet må jo nesten være disse fra Marimekko. Tør nesten ikke si det, men disse fikk vi til bryllupet vårt for snart 5år siden. Jeg har rett og slett ikke hatt hjerte til å åpne de.*LER*
Tar du utfordringen?
Ønsker alle som titter innom en FANTASTISK fin uke!
Tusen takk for alle koselige kommentarer jeg har fått, kjempe koselig at noen tar seg tid til å legge inn noen ord til meg.

4 kommentarer:

  1. Så koselige servietter! Har litt dilla jeg og, og kjøper meg nye rett som det er:)

    He en fin mandagskveld! Klem Nina

    SvarSlett
  2. HEI♥
    Sååå flott blogg du har da☺Masse herlege detaljar og inspirasjon♥
    Tusen takk for kos helsing frå deg♥
    Kansje eg skal ta den utfordringa der ja☺
    Ønskar deg ein kjekk mandag vidare♥
    Klem frå Astrid♥

    SvarSlett
  3. Kjempe søte servietter!! Så vel de samme hos mamma... gave fra noen?? så utrolig vittig med de fra marimekko da!!! Håper å få se de på bordet neste gang det er treff hos deg!!!!!
    Kos deg i uka!!!
    Klem Annette

    SvarSlett
  4. Arg..har fremdeles ikkje huska å kjøpe servietta..hehe...men dine var kjempefine!!:) Serveringsbretta kosta 259,- for 2 stk!! Billig, billig! har allerede tatt dei i bruk ;)
    Ha ein fine kveld :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails