fredag 26. mars 2010

Endelig helg...snart

Jeg går med en litt dårlig samvittighet. Jeg har nemelig ikke vært så flink til å kommentere hos dere denne uken. Jeg har lest innleggene dere har skrevet, men dårlig med kommentarer fra meg. Håper jeg kommer sterkere tilbake:-)
Egentlig skulle jeg bare inn å ønske alle en riktig god helg og god påske til de som tar påskeferie. Selv skal jeg jobbe mandag, tirsdag og onsdag, så en skikkelig påskehilsen kommer på onsdag:-)
(Litt påske på kjøkkenet)

God helg jenter (og gutter)

6 kommentarer:

  1. Merker det tar litt tid dette med kommentarer så jeg har heller ikke vært så flink det siste, har vært så veldig mye med jobben. Går litt opp og ned hvor mye tid man har til blogging!
    God helg! Håper vi treffes....
    Klem Annette

    SvarSlett
  2. God helg til deg og lille frøken Jensen:o))

    Klem Line

    SvarSlett
  3. Ikke tenkt på det lille frøken snupp:)
    Ønsker deg og dine en nydelig påske:)
    Kose deg masse
    ~~~~~~~~~~~~

    SvarSlett
  4. Slutt med den dårlige samvittigheten!! Vi kan ikke strekke til over alt og det må ikke bli noe som stresser oss heller dette blogglivet.. ;) Nydelig bilder du viser som alltid! Ha en fin helg <3 Klem fra Gry

    SvarSlett
  5. Ja, hadde det ikkje vore fint å rekke over alt ein skulle ha gjort? Det går ikkje, ganske enkelt ;)..så då skal ein heller ikkje ha dårleg samvittighet :)
    Ha ei kjempeflotte helg!
    Klem :-)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails