fredag 12. mars 2010

Helg...

...endelig!
Denne helga skal vi på hyttetur til Brokke med 3 vennepar.
Blir koselig.
 Viser noen bilder fra skapet/hylla i stua. Skapet inneholder puslespill og leker til Storesøster.
Utrolig greit å gjemme det bort i et skap. Skapet er fra IKEA og hylla er fra AnnasRom. Jeg er kjempe fornøyd med begge delene *smil*
Har prøvd meg på en aldri så liten kolasj, laget i Picasa3.
Har aldri brukt dette programme før så jeg prøver og feiler, kommer sikkert flere kolasjer senere *smiler*
Ønsker alle en fantastisk fin helg!
Kos&Klem

5 kommentarer:

  1. God morgen frøken! Så stemningsfulle og fine bilder du viser på morgenen. Nydelig skap og hylle også så fint å sette sammen bildene i kolasj! Jeg har lyst til å lære med litt om hvordan det gjøres, ser så proft og fint ut. Kanskje jeg skal prøve meg på dette Picasa.. Helt enig med deg at det er greit å kunne hjemme ting bort i skap, så ikke alt ligger fremme og flyter. Ha en riktig god helg med hyttetur! Vi skal også på hyttetur i helgen sammen med 2 vennefamilier og det gleder vi oss til. Kos dere! Klem fra Gry

    SvarSlett
  2. Kjempe fin kolasj du har laget ja, skulle ønske jeg kunne...Kanskje bare å prøve....
    Kos dere masse i helga! Nyt snøen så satser vi på at den er borte her når dere er tilbake på søndag!!! Her blir ei stille og rolig helg, Lillegutt med feber og diarè i dag.... Håper vi andre styrer unna....
    Klem Annette

    SvarSlett
  3. Så flott blogg du har, og et nydelig hjem:)

    God helg!

    Hilsen Hilde

    SvarSlett
  4. Kjempeartig å lage kolasjer :)
    Ha ei flotte helg! Kose deg masse :)
    Klem

    SvarSlett
  5. Hei!!
    Kjempe flotte kolasjer ja!! Jeg har ikke satt meg så mye inn i de programmene. Så jeg har noe å lære der.
    Flotte egg du hadde laget lengre ned her også:)
    Legger meg til i følger listen din jeg, så finner jeg veien tilbake.
    Velkommen inn til meg om du har lyst,jeg har ikke blogget i mer enn 2 mnd nå. Så jeg lærer noe hele tiden.
    Ha en flott uke:)
    Klem Mona

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails