mandag 14. desember 2009

KaffekoppSVIBLER

Mot jul
Som`ren er borte
dagene korte,
men gjennom mørke, tåke og regn
langt i det fjerne
lyser en stjerne-
Betlehems-stjernen, det himmelske tegn.
Snart skal vi høre
klokkene føre
budskap om høytid i hjemmene inn.
Klart skal det klinge,
inn skal de ringe
julen for alle - i hjerte og sinn.



Jeg fikk jo noen nye svibler av mormor. To av de satt jeg i to kaffekopper på ei hylle over TVen. Disse blir rosa, er litt spent på fargen. Jeg har alltid bare hatt hvite svibler, men i år prøver jeg noe nytt. Bilde i bakgrunnen er Max og Mia (to undulater) Disse er nå levert tilbake til dyrebutikken, litt trist, men deilig å ikke ha fjær over alt.

Vi hadde en koselig dag i går med familien. I dag blir det vasking av tøy (noe så kjedelig) og en liten tur på jobb i kveld. Nå må jeg få laget julekortene mine, det er noen som skal sendes så de må jo sendes snart for å være fremme til jul.
Ha en fin mandag!
Kos&Klem

2 kommentarer:

  1. Kjempe søte kopper!!
    Her blir det også vasking av tøy. Er syk så det er et ork og komme opp av sofaen... Hostet i hele (halve...) natt.
    Lurte på om det gikk ann å spørre hvordan du får teksten ved siden av bildene? Prøvde nemlig i går, men fant ikke ut av det.
    Klem Annette

    SvarSlett
  2. Hei. Så fin blogg du har!
    Jeg er selv forholdsvis ny blogger, er så utrolig fint å få tips og onspirasjon fra alle blggere. Denne ideen med svibler var kjempe fin. Den må jeg nok kopiere her hjemme. Jeg vil helt sikker komme innom senere. Hyggelig om du kikker innom min, og setter stor pris på tilbakemeldinger. Hilsen Elisabeth

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails