tirsdag 1. desember 2009

Den store dagen!

Med -3 grader på gradestokken kan vi nå ønske Desember hjertelig velkommen!
Nå kjenner vi virkelig at julen nærmer seg!
I dag våknet jeg av at to barneføtter som løper inn i stua.
Jeg hadde nemlig sagt at når kalenderen henger i stua så kan vi åpne første pakke. (Storesøster har nemlig mast hver dag på å åpne den).
Hun løper inn på vårt soverom å roper "i dag henger kalenderen i stua"

Jeg har pakket 24 pakker inne i hvitt papir med røde bånd, hengt de på en kleshenger med øyeskruer og pyntet med en engel. Tallene har jeg laget på jobb.
I dag var pakka en matboks med prinsesser på og Storesøster ble kjempe glad!
Stakkars Lillesøster hun fikk ingen kalender i år.
Storesøster sier hun er for liten, og det er jo i grunnen sant.
Ha en fin 1.Desember!
Klem

2 kommentarer:

  1. Utrollig fin kalender!! Pynter opp den på veggen!! Tar med meg det tipset til neste år når jeg også skal lage kalender. Fikk du plass til alle pakkene?

    SvarSlett
  2. For en skjønn kalender! Den er jo en dekorasjon i seg selv!! Kreativt og enkelt på samme gang:) Ha en herlig 1.desember videre!!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails