onsdag 9. desember 2009

'born to shop'

takke alle som er innom å leser bloggen min og legger igjen en kommentar, Tusen takk!
I dag skal vi ha en liten bursdags feiring i heimen, mannen i huset fyller år, HURRA!



Kom over noen gaveposer her om dagen, syntes de var så fine. Gøy å gi bort gaver i en slik pose og ikke en gul fra prix. Jeg syntes jo den med 'born to shop' var veldig gøy, kanskje den passer til flere.


Jeg har fått kjøpt meg noen julekort med nisser som pryder kortholderen min. Storesøster syntes det var veldig gøy med alle disse nissene.


Ha en riktig god onsdag!
Klem

1 kommentar:

  1. Gaveposen hadde nok passet til flere ja!! Kjempe fint i gi gaver i en slik en!
    Det ble flott med nissene også! Tenker det hadde vært stas for en liten en her i huset også!! Ha en god kveld!
    Klem Annette

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails