søndag 28. april 2013

Litt bilder fra Feriehuset

Vi har hatt en deilig helg i Feriehuset.
Været var ikke på sitt beste, men husbonden fikk skrapt litt på huset og
jeg ryddet litt utenfor.
Vet jeg har vist badet før, men da var ikke speilen og lampa kommet opp,
men nå er badet komplett, og jeg elsker badet mitt *smil*
Bokstavkoppene er en DIY jeg har vist på bloggen før.
Hylla er fra Ikea.
 
Gangen er blitt malt delvis, mangler litt maling i trappa.
De gule platene på veggen har jeg veldig lyst til å male, men
Husbonden er litt uenig, så de får stå litt slik.
Hylla, speile og lamene var noe som følget huset og jeg syntes igrunnen det er litt koselig, selv om det sikkert hadde vært fint å male det.
Benken er fra Jysk.
Hylla i stua har jeg laget helt selv, av ei planke jeg fant i uthuset, knektene er fra Ikea.
Stolen følget med huset, den er veldig god å sitte i, men ikke så veldig fin så det hjalp å ha et teppe i den. Her sitter vi å leser og slapper av. 
Kjøkkenet har jeg jo vist før, men viser det igjen. Det er bare blitt malt og nye knotter.
Jeg er skikkelig glad i dette rommet. Ut fra kjøkkenvinduet kan du stå å se rett på de søte lammene som går å beiter, skikkelig idyllisk, men litt irriterende når du skal sover
BÆÆÆÆÆÆÆÆ *smil*

Ønsker alle en fin søndagskveld,
og en god ny uke som blir litt kortere enn vanlig...fri 1.mai.

Klem fra
Jorunn

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails