torsdag 11. april 2013

Den kuleste lampa

Ang. blgging fra mobilen,
er det noen som vet om det er mulig å sette bildene inn mellom teksten,
det så jo litt rart ut når de kom under hele teksten.
Men nå har jeg prøvd det også, og det kommer sikkert flere innlegg fra mobilen *smil*
***
Da farmor og farfar flyttet i leilighet, var jeg så heldig å arve
denne kule lampa.
Pluss mye annet fint også, men det får jeg ta senere *smil*
Jeg har tenkt lenge på at jeg skulle hatt en lampe i kroken i stua,
men fikk aldri bestemt meg for hvilken.
Men nå er det problemet løst, og jeg er super fornøyd.
Kul ikke sant?
Her ser dere at skapet har fått litt innpakningspapir på dørene.
Rosa med dotts, i like, men det er snart på tide og bytte,
jentene har vært å rivt litt i den.

I dag kom snøen igjen til Sørlandet, ikke helt ønsket,
er veldig klar for Våren nå:)

Ønsker alle en fin kveld, det er snart helg:)

Klem fra
Jorunn

2 kommentarer:

  1. Den var kjempeKUL:D Så gøy med innpakkings papiret over døren!:D Lurt!

    SvarSlett
  2. Super søt den lampa, ønsker meg ei slik eg og!!!!!
    Ekstra kjekt når d er arv ;0)

    Så kjedelig m snø no når ein er såååååå klar for våren!!!

    Eg er fremdeles uten stemme, så det kan bli en taus jentehelg for min del.... ;0)

    Klem

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails