mandag 17. september 2012

Grønn tryllestøv

Nytt innlegg om feriehuset,
denne gang Lillesøster sitt rom.
Slik så det ut før.
Det er mer rot her enn det pleide å være bare så det er sagt.
'Bestemor' hadde orden i sysakene:)
Det er ikke bare bare at mange mennesker skal inn i huset og ta med seg det de vil ha,
skuffer, skap og kott skal tømmes og da blir det slik.

Og slik ser det ut nå...
En skikkelig forvandling eller hva?
Jeg ønsket at vindusveggen skulle males i rosa tryllestøv,
men Lillesøster sa at hun skulle ha grønn tryllestøv.
Så hun tok til tårene når hun så det.
Det varte heldigvis ikke lenge før hun var fornøyd med fargevalget til mor. 
Gardinene er fra Ikea, piffet de litt opp med en rosa sløyfe.
Som du skimter på bilde har hun fått en Expedit hylle, med (selfølgelig) grønne kurver.
Greit til oppbevaring av leker og bøker.
Sengen stod på rommet fra før, tanken var å male den,
men nå er jeg veldig usikker, syntes det var litt fint å ha den slik.
Hva mener du, male eller ikke??
Et mini gulv teppe har hun også fått, det ble litt mindre enn jeg trodde når det kom på gulvet *smil*

Lillesøster er storfornøyd med sitt nye ferierom og ville ikke reise fra det *smil*

Ønsker alle en fin uke

Klem fra
Jorunn

1 kommentar:

  1. Så fint rommet ble da :) Jeg likte fargene kjempegodt :) Hvilken hvitfarge er det? Er på leting etter en fin og klar en, og denne var fin :)

    Jeg ville nok malt senga selv, men tipper det er maange som mener du skal beholde den som den er:) Passet jo inn, men i min stil ville den vært finest malt :) hihi, lykke til med valget :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails