tirsdag 4. september 2012

Endelig...

...et lite blogg innlegg fra meg igjen.


Bildene jeg viser i dag er skatter fra 'Bestemors hus'
 (Husbonden sin Bestemor).
Hun døde i pinsa, og nå sto utdeling av ting fra huset for tur.
Jeg må jo bare si at det var veldig rart å gå å 'snoke' i huset,
men noen skatter ble med hjem.
Jeg fikk også en STOR skatt, mer om det i et annet innlegg:)

Mange nydelige putetrekk med monogrammer og blonder,
gjett om jeg ble glad da jeg fant de.
2 brune krukker, vet ikke helt om det er meg, de skal nok romme lyng etterhvert.
Hvit emalje gryte ble jeg også veldig glad for å finne,
den har fått besøk av Pletter i luften.
Kassene er ikke fra huset, de kjøpte jeg i sommer på en blomsterbutikk.

Har flere malingsprosjeker på gang, tror jeg har fått malerånden over meg.
Hekling har jeg også fått tid til...bilde kommer nok snart:)

Ønsker alle en fin uke og en god kveld.

Klem fra
Jorunn

2 kommentarer:

  1. Hei skjønne deg!
    Fin fine ting du har fått med deg fra bestemor :)
    Tenker de bringer frem gode minner også!
    Gleder meg til å se store skatten og andre prosjekter ;)
    Fin uke videre til deg!
    Klem Mirjam

    SvarSlett
  2. Alltid trist å samle sammen tingene til en som er gått bort..Men man tar jo vare på minner som tingene inneholder:) Fine skatter:) Spennende med den stoore skatten:)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails