fredag 24. september 2010

Valget er tatt og HELG!

Da har jeg tatt et valg ang. Lemonadekassen og det før jeg så alle kommentarene der har gitt.
Jeg valgte den lys lilla/grå med rød skrift.
Så når jeg leste kommentarene fant jeg jo ut at alle støttet meg i valget *smil*


Jeg tror den vil bli kjempe fin på det 'nye' kjøkkenet mitt (gleder meg).
Har ikke helt funnet ut hva jeg skal ha oppi, så har du en idé så gi meg et hint *smil*


Det har vært ei innholdsrik uke med foreldremøte, jentis (som alltid er koselig) og jobb.
Så nå skal det bli deilig med HELG!
Blir ei skikkelig avslappet helg.
I morgen er det Lørdagsgrøt hos mamma og pappa og
søndag er det middag/bursdag hos svigers.


Med dette ønsker jeg alle en riktig GOD HELG!

Klem fra Jorunn

9 kommentarer:

  1. Hei hei
    Gratulerer med valget. Den er jo stilig da.
    Og tenk alt du kan bruke den til.
    Ha en fin helg
    Klem Tove

    SvarSlett
  2. Heisann!Jeg har anskaffet meg en slik kasse i dag jeg også...skjønner godt dilemmaet ditt for jammen er de like fine alle sammen!Kunne nesten tatt en av hver *lol*
    Men med meg ble det en blå da....
    Hva jeg skal ha oppi har jeg ingen planer om...men ser for meg denne kassen kan være kjekke å befrakte saft og saftmugge når husets yngre garde med kompiser og venniner plutselig er veeeldig tørste:)))
    Kos deg masse med kassen din...det skal ihvertfall jeg:)))
    God Helg!

    SvarSlett
  3. Lekkert med lemonadekassen din..blir sikkert flott på kjøkkenet ditt,ønsker deg ei fin avslappende helg

    SvarSlett
  4. Gratulerer med valget!! Det ble fint:) Skikkelig lekker:) Passer fint inn hos deg!!

    Stor klem:)

    SvarSlett
  5. Kjempe fin kasse:-) Grattis!!! Kos dere i helga, her blir det også bare avslappning:-) Klem Rebekka

    SvarSlett
  6. Lekkert!!! Klokt valg ;)
    Ha en flott helg!

    Klem, Trine

    SvarSlett
  7. Så fin! Det var et godt valg!
    Kos deg i helga
    Klem Janne Merethe

    SvarSlett
  8. Den var fin ja!!! Tror det var et supert valg ift fargene!!!
    Hører dere er på god vei med huset!!! Må snart ta meg en tur å kikke!
    Klem Annette

    SvarSlett
  9. Nydelig! Ønsker deg en fin søndag og god ny uke! Hyggelig at du vil være med på giveaway hos meg ;) Klem Gry

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails