fredag 3. september 2010

Dagen imorgen..

...er litt spesiell for oss her i huset det er nemlig bryllup.
Og ikke nok med det, Storesøster skal være brudepike.


Hun gleder seg veldig
(men det tror jeg jeg også hadde gjort vis jeg var 4år og skulle være brudepike)
Vielsen er ikke før 15.30 så tenker det blir en laaaaang formiddag.


Kjolen og skoene er lånt, Tusen takk K&T!
Har kjøpt hårpynt (til det lille håret hennes) og øredobber som henger og det er veldig stas.
Gleder meg til å se hun ferdig stelt i morgen *smil*


Ønsker alle en riktig fin helg!
Håper sola skinner på dere også i helga, her på Sørlandet har de meldt kanon vær (håper de har rett)
Tusen takk til dere alle som tar seg tid til å skrive litt på min side, setter stooooor pris på alt dere skriver.

Klem fra Jorunn

8 kommentarer:

  1. Å så stas. Vi gleder oss til å se bilder. Lykke til alle sammen.

    SvarSlett
  2. Stor stas dette ja!! Gleder meg også te bilder!!
    Kos dere masse!
    Klem Annette

    SvarSlett
  3. Lykke til i bryllupet:-) håper dere får en kjempefin dag! Vi skal i konfirmasjon i morrakl 12 og ha selskap for J til søndag. Koselig:-) Må treffes snart! Klem Karina

    SvarSlett
  4. Så koselig:) Masse lykke til i dag, kommer vel kanskje noen bilder senere?!;-)
    Kose dere masse, og ha en fantastisk lørdag
    Klem♥

    SvarSlett
  5. Åååå..4 år og pynte seg til brudepike må vere stor stas ja!;) Kos dokke masse i bryllup! Og ha ein ellers fin laurdag!
    Klem:)

    SvarSlett
  6. Så koselig!! Jeg var brudepike selv da jeg var fire, og jeg husker dagen som det skulle vært igår!! En stor dag for både brudepar og brudepike ;-) Kan tenke meg hun er fin!!
    Håper du legger ut et bilde av frøkna ;-)

    Kos dere masse i bryllupet!!

    Klemmer

    SvarSlett
  7. Så gøy... hun blir sikkert nydelig:) Lille jenta vår var og brudepike npr hun var litta, og hun var sååå skjønn:))

    Ha en herlig dag med bryllup og stas:)

    Klem Line

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails