mandag 2. august 2010

'Velkommen til hytten'

Jeg var så heldig å få en wallstickers av min kjære søster til bursdagen.
Hun hadde vært så heldig å vunnet den hos Hilde Heimdal, og de har ikke hytte så jeg var heldig å fikk den.
Tuuuuusen takk!!
Jeg prøvde den litt rundt forbi på hytta, men fant ut at den passet best over vinduet på hemsen.


Storesøster syntes det var veldig stas å få den der.
Settekassen henger ved siden av vinduet og passet perfekt der.
Laget også ei vimpelrekke med det samme papiret som i settekassen,
som jeg hang i vinduet (den ble laget etter bilde ble tatt)

Et rosa univers!

Jeg har alltid ønsket å pynte ei dukkestue (som sikkert mange andre også drømmer om) og dette får være jentenes 'hus' enn så lenge.
Kanskje det blir dukkehus snart, hvem vet??

Nå skal jeg snart ut å spise med noen jenter.
Husbonden har tatt med jentene på tur noen dager, så jeg er hjemme alene så hva er vel bedre å ut å spise *smil*

-Jorunn-

3 kommentarer:

  1. Så flott det vart med den wallstickersen. Regner med det er Anette du har fått den av. Snill søster:))
    Settekassa under her vart kjempefin! Det er så moro å lage slike. Også blir dei så dekorative! Eg har lyst på endå fleire;) Håper vi får sjå vimpelrekka di og:) Eg og har ein drøm om å innreie dukkestove. Har faktisk allereie smiska med broren min som er snekker om at han skal lage ei til Ariel når ho blir litt større. Den er allereie innreia i hovudet mitt;)
    Ha ein flott kveld!
    Klem:)

    SvarSlett
  2. Så fint det ble!

    Hilsen fra Mimmi-Leone

    SvarSlett
  3. Hvor er det bare super flot:0)
    Er vild med sættekassen.
    Knus Susi

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails