onsdag 18. august 2010

Blå unnivers

Hva er grunnen til at jeg er glad i blå?
*at jeg bare har jenter som er rosa-jenter?
*at Husbonden 'elsker' et lag som er blå - Everton


Blå mugge fra GreenGate,
Blå kopper fra Rice,
Blå duker fra GreenGate,
Blått fuglehus fra Ib Laursen.

I LOVE IT!!


Er det flere som er glad i blått?
Men det rareste, jeg har ingen blått tøy.
Så jeg hoder meg til blått i interiøret *smil*


Tusen tusen takk for alle tilbakemeldingene jeg fikk ang vasken.
Jeg er veldig usikker enda, og ender sikkert på det tryggeste, stålvask.

Ønsker alle en fin kveld!
Klem fra Jorunn

5 kommentarer:

  1. Sikkert ikke noe bombe at jeg sier jeg er glad i blått...alltid vært med meg i interiøret, så jeg skjønner deg godt "smiler". Og, selvfølgelig rosa på skjønne jenter.

    SvarSlett
  2. Elsker også lyseblå.
    Men den værste farve jeg ved er koboltblå.
    Så det er ikke alle farver blå der svinger hos mig.
    Ha´en dejlig aften.
    Knus Susi

    SvarSlett
  3. Eg har vore rosa-jente veldig lenge..men no føler eg at eg haller litt mot blått:) Masse fint du viser! Flotte bilder:)
    Ha ein fin kveld!
    Klem:)

    SvarSlett
  4. Jeg liker også lyseblå, men har lite farge på tingene mine her nå føler jeg... På tide med litt farger kanskje??? har noen lyseblå brikker fra green gate og den nye lyseblå duken fra ib laursen, den trives veldig godt på kjøkkenet mitt!!!
    Klem Annette

    SvarSlett
  5. Blått er nydelig ♥ Jeg er og veldig glad i fargen... Og jeg elsker dongeri, det er det jeg har av blå klær, men til gjengjeld har jeg veldig mye dongeri:))
    Nydelige bilder og flotte blå saker:)

    God natt!

    Klem Line

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails