søndag 7. februar 2010

Et Vårlig Innlegg

Var egentlit meningen at jeg skulle ha et 'go`helg' innlegg på fredag,
men fredagen gikk like fort som den kom...
Lørdagsinnlegget ble det heller ikke noe av. Jeg var på jobb, når jeg kom hjem laget vi en deilig kyllingsalat og når ungene var i seng så hadde jeg lovet husbonden å klippe av han krøllene *smiler* (jeg er jo ikke noe frisør)
På fredag begynte jeg sent på jobb var en tur på Hansen&Co (som vanlig er nesten litt flaut, føler de kjenner meg igjen) Damen ved siden av meg stod med disse GreenGate koppene i hånden, jeg tenkte bare WOW...for noen fantastiske kopper disse må jeg jo bare ha.....
....kjente gavekortet begynte å dirre i veska....så jeg kjøpte (bare) 2stk. Jeg gikk lykkelig ut av butikken med to fantastiske GreenGate kopper. Sa til damen bak disken før jeg gikk ut at jeg kom sikkert inn snart for å kjøpte flere.
Har funnet meg en blomsterbutikk i byen som ikke er som andre. Der har de litt andre ting enn bare blomster og det liker jeg *smiler* Fant noen mini mini perleblomster (nå ble jeg veldig itvil om det er det de heter) disse var kjempe søte. De passet perfekt på kjøkkenet oppi telysestakene som jeg hadde svibler i til jul.
Måtte selfølgelig ha en stor også, den står i stua og gir meg Vår-stemning.
Håper alle der ute har hatt ei fantastisk helg.
Med dette ønsker jeg alle en fin start på ei ny uke
Kos&Klem

4 kommentarer:

  1. Dagene og ukene flyr ja!!
    Kjempe fine kopper du har kjøpt. Jeg fikk ei skål til bursdagen, ikke samme mønster da, bilder kommer etterhvert. Så utrolig koselig med disse løkplantene, de er jo fine selv før det kommer blomster!!
    Ha ei fin uke!!!!
    Klem Annette

    SvarSlett
  2. Gratulerer med flotte Green Gate kopper. Skikkelig sommerlige var de! Alltid gøy med noe nytt, vi trenger det =)

    SvarSlett
  3. Åååååå....de koppene var fine!!!Vil også ha!Ingen som selger det i nærheten her!Må bli litt shopping på nettet snart!Ha en super ny uke!
    Klem,Janne

    SvarSlett
  4. Nydelige kopper, elsker GreenGate selv, er innom butikken en gang i uka å drar med meg en kopp, he he. Alltid like moro:-)

    Ha en flott helg:)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails