tirsdag 9. februar 2010

♥ En Salig Blanding ♥

Klemmentinkasse i ny drakt
Jeg var så heldig å få 2 klemmentinkasser fra mine svigerforeldre. Ikke i den beste forfattningen, men jeg har malt den ene hvit og skrevet en M på den. Så nå ble den helt anderledes.
Denne skal pynte opp Lillesøster sitt rom på hytta. Håper bare den passer.
Ikke akkurat et nytt kamera!
På jobb har vi mange gamle kameraer som står til pynt. Jeg syntes disse er veldig fasinerenes. Skulle ønske jeg hadde et slik hjemme. Har tenkt på det lenge å vise de, men jeg har liksom ikke hatt annledning til å få tatt et bilde, men i dag gjorde jeg det *smiler* Fint, ikke sant?
 
Tildas sommeridèer
I dag kjøpte jeg idè hefte fra Tilda. Utrolig mye fint her og masse inspirasjon. Drømmen er å sy en Tilda dukke, men når jeg så hvordan de var satt i sammen.....oi får jeg til dette!
Jeg sydde noen fuler i går, ble ikke helt 100, men,men.
Fant malen i Stoff og Stil katalogen (et tips fra ei i blogglandia, takk!)
Disse kommer til å flytte opp til hytta.
Med dette ønsker jeg alle som er innom en fin tirsdagskveld!
Kos♥

5 kommentarer:

  1. ååå, super tøff ble klementinkassa*like*
    Også så flink du er til å sy pippipper da:)
    Jeg er så dårlig på å sy sånne "små" ting, har ikke tålmodighet til det jeg*skratt*
    Flinke deg:)

    Så koselige ord du la igjen hos meg, blir så glad:)

    Klem på deg

    SvarSlett
  2. Sånne fugler har jeg også sydd to av i dag!Venter bare på en dose stappevatt!Ønsker meg et stilig fuglebur å ha de i!
    Den kassa ble kjempestilig,og den bokstaven gjorde seg sååå godt!Knallide!Nå vil jeg ha klementinkasse!(og hytte)
    Klem,Janne

    SvarSlett
  3. Kjempe fine ting du viser!! Den M'en gjorde hele kassa, utrolig stilig!! Har du kjøpt svart maling? Tenker Lillesøster blir fornøyd!! Storesøster litt misunnelig??
    Du er jo blitt helt fantastisk god på den symaskinen... Ønsker meg en fugl... *smiler*
    Gleder meg til torsdagen, synd jeg har sagt ja til å jobbe ekstravakt på natta, men men...
    Klem Annette

    SvarSlett
  4. Falt virkelig for den kassen din! For et godt påfunn. Stilig med bokstaven du har malt på den.

    SvarSlett
  5. Kjempefin den clementinkassen din, lurt tips:o))
    Slike fugler har jeg sydd og, i nydelige Tilda stoffer, ble ganske så søte... har hengt de på trollhasselen min...:o)) I dag har jeg kjøpt meg utstyr til å prøve meg på en Tilda dukke, skal bli spennende og sette igang med det ja, stakkar, blir sikkert en "stygge-andungen-Tilda" Men blir artig og prøve da:o)

    Ha en fortsatt fin uke...

    Klem Line

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails