lørdag 27. oktober 2012

Månedens DIY

Denne måneden har jeg hatt mange prosjekter på gang.
Når dataen ikke har vært helt stabil har jeg brukt tiden på
ting jeg har hatt lyst til å lage lenge.
Tråd lampe har jeg laget.
Den har jeg hatt i hodet lenge, lenge.
Nå henger den endelig i stua selvfølgelig med mange skjønnhetsfeil *smil*
Har tenkt å bruke den som taklampe i Feriehuset,
så ledningen henger ikke helt riktig, måtte fram med en
julestjernelys for å prøve med lys i den.
 
Som jeg har vist før har jeg laget mange fyrstikkesker.
Mange har spurt om hvor jeg har fått tak i bildene,
de er printet ut fra nettet. Har hatt de innom Photoshop først.
Mine er printet på fotopapir.
 
Etter jeg hadde laget trådlampa var det litt restegarn igjen.
Da var det fram med heklenåla for å hekle noen
'poser' til syltetøyglass. Utrolig koselig med lys i de.
Pyntet de med noen rosa trekuler.
 
Meg og Lillesøster fikk dilla på å perle snor med klesklyper.
Noe Lillesøster syntes var veldig morro, hun sorterte fargene
og mor perlet. Nå henger de på pynt på jentenes rom i Feriehuset.
Maileg bildene er også printet fra nettet.
 
Siste prosjekt denne måneden er disse te lysestakene.
Malte syltetøyglass hvite, skrev på sort tekst og
knyttet litt hyssing rundt og pyntet tråden med noen sorte trekuler.
En enkel DIY prosjekt.

Håper alle har hatt en fin lørdag,
det har vi:)
HUSK Å STILL KLOKKA!

Klem fra
Jorunn

3 kommentarer:

  1. Heisann!!
    Så mange flotte ting du har laget!
    Likte veldig godt den klesklypesnora ;)
    God ide!!
    Ha en flott søndag :)
    Klem Mirjam

    SvarSlett
  2. These are such lovely makes, love the jars!

    SvarSlett
  3. kul lampe, en slik laget jeg for eit par uker siden og... dritkul, men min laget jeg av hamp. Ble kjempe fin :) gøy med hjemmelaget. er d badeball størrelse på den? :)

    Ha en fin natt....

    Hilsen Diana.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails