fredag 25. mai 2012

En oppsumering...

...av uken som er gått.

Høydepunktet denne uken var selfølgelig
besøket på skolen.
Litt skummelt og litt spennende syntes Storesøster.
Vi har hatt strålende sol hele uken,
dumt jeg har jobbet sent nesten hver dag.
Lillesøster har blitt en racer på sykkelen,
full fart utfor bakken og
bare et stort smil rundt munnen.
Verandaen begynner å ta form,
deler av rekkverket kommer opp i morgen.
Huff, huset ser jo ikke ut, husbonden har byttet noe kledning og skrapt,
så det er ikke et fint syn *smil*
Vi har vært på Plantagen og kjøpt blomster frø,
må bare få tid til å plante, før det er for sent *smil*
En tur på bruktbutikken har det også blitt,
etter Storesøster sitt ønske, så Storesøster kjøpte mest,
men jeg fant en søte skål og var veldig fornøyd.
Denne uken har jeg også gjort noe jeg har tenkt på lenge,
nemlig å byttet alt sølvbestikket inn i et nytt mønster.
Jeg har aldri vært helt fornøyd med mønsteret
jeg valgte da jeg var 12år. Jeg valgte Opphøyd rose.
Så nå må jeg bare bruke det, det er jo for dyrt til å ligge i en skuff.
Etter å ha vagt det jeg ville ha, ble det penger igjen *smil*
Jeg kjøpte et kjempe flott armbånd fra SNÖ OF SWEDEN,
og øredobber til jentene som de skal bruke når de skal være brudepiker.
Godt ikke jeg ble ranet på vei hjem *smil*
Nå er det ikke bare helg, men LANG helg,
blir utrolig deilig med en ekstra fridag.

Ønsker alle en fantastisk fin Pinse,
jeg håper været holder seg så jeg kan få litt sol på kroppen.

Klem fra
Jorunn

1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails