tirsdag 17. april 2012

Husbonden holder på å male i kjellerrommet under nybygget.
Han spurte om jeg hadde noe han skulle sprøyte hvitt
så kunne ha gjøre det i dette rommet.
Jeg var ikke sen med å finne fram diverse ting
som skulle ha vært malt for lenge siden *smil*


Blant annet denne søte krakken, den opprinelige fargen var gul.
Nå har den fått plass på kjøkkenet og
jentene syntes det er stor stas å sitte på en høy krakk.
Tenk hvor lenge jeg hadde brukt på å male den med pensel,
han brukte 1 minutt.
Flere sprøyte-prosjekt bilder kommer senere *smil*


I morgen skal jeg i POMPdeLUX party,
kanskje det blir noe nytt sommer tøy til jentene.

Ønsker alle en fin tirsdagskveld,
her blir det Fruene.

Klem fra
Jorunn

3 kommentarer:

  1. Kjekt med spraymaling :)
    Ble fin i hvitt!
    Klem Anette

    SvarSlett
  2. Krakken ble kjempefin!
    Lurt med sprøytemaling ;)
    Ha en fin uke!
    Klem

    SvarSlett
  3. Krakken ble kjmepefin!
    Det er utrolig hvor mye "interiørlykke" det er i litt maling.
    Bloggen din er kjempefin, så jeg la meg til som følger.
    Ta gjerne en titt innom min blogg en gang også!

    Klem Maye

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails